Tuesday, February 10, 2009

Em..sedapnya!

Iklan Jualan Kek.
Updated! Saya dgn sukacitanya merasmikan blog ini sbg salah satu channel untuk promosi kek- kek yang terhangat di hati para pelanggan.


Boleh memeriahkan majlis hari lahir anda, kejutan untuk yang tersayang pasti tidak bosankan lagi kerana pengusaha kreatif dan arif untuk mengenakan pelbagai dekorasi yang menarik.Malah pembukaan blog ini diharapkan dpt menjadi sumber ilham yang dicari2 selama ini sebagai hantaran anda buat yang tercinta.

Pengusaha adalah Encik Mahathir-0129272978 dan isteri Rafiza-0176481819 di Putrajaya. Perusahaan dijalankan secara kecil2an dari rumah di Putrajaya.Beliau merupakan chef kek di sebuah hotel di sana. Mula mengusahakan kek sejak 10 tahun dahulu.

Antara jenis2 kek yang mendapat sambutan adalah kek chocolate moist.Ianya mempunyai tekstur yang lembap dan unik,malah memiliki rasa yang sedap krn tidak terlalu manis dan pahit. Kek ini selalunya diperbagaikan dgn pelbagai dekorasi cetusan kreatif pengusaha. Blueberry & cheese kek juga mendapat sambutan krn rasa yg enak malah cantik.Antara lain, muffin,carrot cake, cup cake dan sebagainya. Buat yang pernah membeli,insyaallah pasti berpuas hati.

Buat pengemar kek di area Bangi,Seri Kembangan,Putrajaya, Putrajaya, dan Serdang ada semestinya bertuah kerana lokasi pengusaha adalah berdekatan.Jgn sia2kan peluang ini. Pengusaha mengenakan charge penghantaran mengikut jarak bagi di luar kawasan.Namun, kami teramat mengalu-alukan pelanggan kami.Siapa cuba dia yang tahu. Silalah order melalui no yang tertera di atas. Kami mahukan feedback dari anda untuk memperbaiki perkhidmatan kami. Di sini ada disertakan gambar sample2 kek yang pernah dibuat terdahulu.Enjoy

No comments:

Post a Comment